jueves, 19 de junio de 2008

me quiere, no me quiere, me quiere, no me quiere, me.....


quiere, no me quiere, me quiere, no me quiere, quiere, no me quiere, me quiere, no me quiere, quiere, no me quiere, me quiere, no me quiere, quiere, no me quiere, me quiere, no me quiere, quiere, no me quiere, me quiere, no me quiere, quiere, no me quiere, me quiere, no me quiere, quiere, no me quiere, me quiere, no me quiere, quiere, no me quiere, me quiere, no me quiere, quiere, no me quiere, me quiere, no me quiere.....


pero si aqui nomes hi han cinc petals... no pot ser que s'estigui equivocant la prediccio de la flor... m'estima, no m'estima, m'estima, no m'estima, m'estima.... ha sortit m'estima. pero també podria haver sortit no m'estima si l'hagues agafat des de el principi. pero ja, inconscientment es comença sempre pel m'estima. potser es el que desitges que surti, en el fons del teu cor?, o surt per atzar... jo ara mateix no creuria en cap de les dues, crec que ja hem se la resposta...

per mi la flor perfecte, seria aquella on el nombre de petals sigui imparell, i pugui començar per un: "m'estima..."


per que jo en el fons, no t'he deixat mai d'estimar...han passat coses que podrien haver-ho fet canviar, i quasi ho consegueixen, pero no han estat capaces de fer-ho.

1 comentario:

m3r1 dijo...

I jo mai he deixat d'estimar-te ni deixare de fer-ho...i no necessito una flor per saber-ho.

Pero hi han coses que fan mal. Hi han coses que no entenc.

Pero sé que has sigut tu, i sempre seras tu.

Un petó.